ـ[خواطري ... ملاذ ذاتي و صفحتي عنواني]ـ

29 مايو 2009

فـ لحظة هذيان .. كنت



لما تتوه .. واحاسيسك تتضارب ..وتلاقي مشاعرك مرتبكه
كمان .. مفيش كلام يتقال .. أوبوئك وجعك م الرغي
ومحدش فاهمك
تسكت .. تسكت .. وسكاتك يوجعك أكتر
تبقى عاوز انك تصرخ .. ومش قادر تصرخ
تبقى محتاج تبكي .. ومش عارف تبكي
حاسس بـ غصه هتقتلك .. ومش قادر تعمل حاجه
فـ عينك دمعه .. والبسمه على شفايفك
لا قادر تحرر دمعك .. ولا قادر تضحك بعلو صوتك
إحساس غريب عجيب رهيب مريب
...
تقعد تفكر
هو انا مجنونه ..!!
ولا الدنيا اللي مجنونه ؟..!!
ولا البشر اللي حواليا هما اللي بيدفعوني لدرب الجنون
هو أنا صح .. ولا الناس
هو انا غلط .. ولا الناس
فاعده ع الكومبيوتر .. بدقدق على الكيبورد
عاوزا اوصل لحاجه جوايا .. ومش عارف .
بسمع محمد عبدو [مجموعه انسان]
حلو لما يقولك:
[[ان م عرفتيني فلاني بزعلان حتى انا تراني احترت فيني]]
انا كمان احترت فـ نفسي ..مبقتش فاهمه حاجه
والمشكله بقى انو احيانا مببقاش عاوزا افهم
دا من ايه ..!!
بردو مش عارف .

رغم انو انا بحب الاغنيه دي اوووي أول مرا احسها [[أنا]] بكل كلمه فيها


][ أضحك ودمعي حاير وسط عيني ][









ســـؤال .. يطــرح نفسو

إيه اللي أحلـى

م الصمت و الكلام ..!!

.

.

إنـي

ٍٍ[[ أحضن قلبي ]]

و

.

.

[[ أنـــــــــــــــــــام ]]






Bola 7elmi
مجموعة إنســــان

Template by:
Free Blog Templates